< Till bloggens startsida

de fyra lådorna...

Jag har nu fått mitt förkläde och nått mitt mål i tävlingen, men nu knackar självklart tävlingsdjävulen på och vill hänga med på resten av resan mot finalen, frågan är bara hur jag ska lyckas med det. 40 st av nästan 3000 sökanden samlas i Gefle, nu ska vi sållas ut och bli 14 st. Den första utmaningen var verkligen en utmaning, få en rätt med lök, krossade tomater, ägg, äpple och nötfärs att smaka "like a million dollars", det är inte lätt kan jag informera er om, speciellt när man tävlar mot 39 st andra sjukt duktiga mästerkockar.

Vad ska jag koka ihop? Vad ska jag lyckas göra för att imponera på de tre vise männen? Ja det var många tankar som snurrade i skallen när luckorna på lådorna föll, en efter en... Bam!.. Bam!.. Bam!.. Bam!... 

TO BE CONTINUED...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0