< Till bloggens startsida

You have my word!



När man har gjort allt, gråtit, svettats, skrattat, lagat mat, skrattat, hoppat, varit nervös, stressad, glad för andra, förbannad på sig själv och allt annat man kan vara under en mästerkocksvecka. Jag har ändå slutat top 30 av ex antal tusen i en matlagningstävling jag sökte till för att ha kul som fan, då är man faktiskt rätt nöjd. Eller? Nja inte skit nöjd men ändå stolt över mig själv andra gången i mitt liv tror jag, min son och mästerkocken.
Kommer inte vara det sista ni ser eller hör av mig det kan jag lova, håll ögon och öron öppna.
 Ses nästa år kanske, eller tidigare?!
 Tack alla ni som stöttat och hoppats, vi kommer ses igen som sagt, det har ni mitt ord på!


Kommentarer
Den lilla sparrisen

Du ska vara sjukt stolt över dig själv! Du är rolig person dessutom!

2012-01-13 @ 19:46:56
URL: http://www.sparrisen.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0