< Till bloggens startsida

Mästerkocken utan stövlar

En blogg, mat och en hyfsad amatörkock, vilket samarbete detta kommer bli! Genom denna blogg kommer ni få ta del av det enkla och det goda, det svåra och det lyxiga. Som matlagare gillar jag enkelheten att med få ingredienser skapa en munorgasm som får smakalökarna att häpna. Älskar att mat kan beröra och bestörta. Det pirrar i mig när det är dags att koka fond, att helsteka en 2 kg älgfilé till perfektion får mig att studsa (märkligt jag vet). Men framför allt så kommer jag dela med mig av det som ni själva kan laga där hemma utan att behöva känna er som en rymdforskare.

Keep it simple and keep it smakrikt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0