< Till bloggens startsida

Mr Potatohead!

Tänk er ett plåttak när det regnar, fast det som regnar är inte små vattendroppar utan ett grustag, så smattrade det i dom där 39 jävla potatisskalarna, runt om en när man skalade potatisar för allt man var värd. Tänk er att du skala en potatis, fast potatisen du ska skala är stor som en rugbyboll. Tänk dig att du måste göra det så fort du kan för av 40 st måste du vara bland dom 10 första, annars kanske du får åka hem. Alla tankar och känslor som rör sig i huvudet under stress pllus ett skavsår i handen som inte har läkt än!, Det hörrni, det har jag varit med om.
 Jag klarade det!
 Top 30
 i Sveriges Mästerkock, det är ju helt sjukt, det var fan 3000 som sökte.
Nu är jag en rätt ifrån Mästerkocksköket i Stockholm, nu tänker jag go for it!
Det får bära eller brista, nu ger jag allt och lite till och ser hur långt det räcker!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0